Nejčastější dotazy zákazníků

Jak zjistím, zda je zboží skladem na e-shopu?

Pokud je možné produkt objednat tlačítkem "Koupit" (najdeš pod cenou produktu), znamená to, že je skladem a objednávku můžeš bez problémů provést. V případě výběru barvy nebo velikosti jsou skladem právě ty varianty, které ti jsou nabídnuty k výběru. Možnosti, které nejsou aktuálně skladem ti vůbec nejsou nabídnuty k objednání. Pokud ti tedy jde produkt objednat, znamená to, že je skladem!


Jaké jsou ceny poštovného a balného?

Dodání zboží přepravní službou probíhá v pracovních dnech pondělí až pátek od 8:00 do 17:00 hodin.

Doručení obchodním balíkem České pošty (Balík do Ruky), přepravní službou Geis nebo DPD - pouze v rámci ČR:

  • Česká pošta (Balík do Ruky) – poštovné a balné 79 Kč. U objednávek nad 1 500 (včetně DPH) Kč je poštovné a balné hrazeno Prodávajícím. (ZDARMA)
  • Zásilková přeprava DPD - poštovné a balné 89 Kč. U objednávek nad 1 500 (včetně DPH) Kč je poštovné a balné hrazeno Prodávajícím. (ZDARMA)
  • Zásilková přeprava GLS - doběrečné 30,- Kč, poštovné a balné 89,- Kč. Cena dodání je 119,- Kč. Pro objednávky nad 1 500,- Kč (včetně DPH) fakturujeme pouze cenu zboží.
  • Osobním odběrem zboží na kamenné prodejně (nejprve je zboží potřeba na dané prodejně rezervovat přes e-shop). (ZDARMA)


UPOZORNĚNÍ: V případě objednávky více kusů zboží nacházejících se na různých skladových lokacích společnosti Sportisimo, bude objednávka pravděpodobně vykryta několika, na sobě nezávislými, dodávkami.

Jsem z Prahy a zboží už je dostupné jen v Ostravě. Je možné poslat zboží z jedné prodejny na druhou?

Bohužel, zasílání zboží z jedné prodejny na druhou v současné době není možné.

Lze zboží dostupné na e-shopu objednat a zaslat na adresu prodejny?

Takový postup bohužel není v současné době možný, zboží si můžeš na prodejně rezervovat pouze v případě, že je na prodejně skladem. Pokud je tedy například skladem na prodejně Zličín, lze si ho vyzvednout tam, ale již ho nelze z prodejny Zličín přeposlat na ostatní prodejny, kde skladem není. Můžeš ale volit daleko pohodlnější variantu, a to je zaslání přímo na tvoji adresu.

Od jaké částky neplatím poštovné?

Poštovné za tebe uhradíme při objednávce od 1 500 Kč výše.

Lze objednané zboží vyměnit nebo vrátit na kamenné prodejně?

Zboží z e-shopu můžeš na prodejně bez problémů vyměnit za zboží stejné nebo vyšší ceny. Výměna zboží je snadná a rychlá! Vrátit peníze za nákup on-line ti však prodejna neumí, proto je vrácené zboží nutné zasílat přímo na adresu centrálního skladu e-shopu, jak ukládají obchodní podmínky.

Na jakou adresu mám zboží zaslat při vrácení nebo výměně?

Okolnosti výměny a vracení zboží upravují obchodní podmínky. Adresa centrálního skladu, na kterou balíček zašleš je: SPORTISIMO s.r.o. – E-shop, WEST GATE PARK RUDNÁ, Za Panskou zahradou 1018/1, 252 19 Rudná u Prahy.

Jsou ceny na e-shopu shodné s cenami na kamenných prodejnách?

Ano, naše prodejny i e-shop prodávají za stejné ceny. Ve výjimečných případech může prodejna zařadit některé kusy do výprodeje a v takovém případě nemůžeme stejné ceny zcela garantovat. Obvykle se to ovšem týká pouze několika kusů v jedné barevné kombinaci nebo velikosti.

Posíláte zboží z e-shopu na Slovensko?

Momentálně tuto službu pro naše slovenské zákazníky nenabízíme.

Lze zboží zakoupené z eshopu reklamovat na prodejně?

Zboží zakoupené z eshopu můžeš reklamovat na jakékoli prodejně O'Neill. Seznam prodejen zde