NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY NAŠICH ZÁKAZNÍKŮ – VĚRNOSTNÍ PROGRAM

 

  • JAK SE MOHU REGISTROVAT/VSTOUPIT DO KLUBU SPORTISIMO?

Členem se můžete stát 2 způsoby:
 
1. Osobně na jakékoliv prodejně Molosport nebo Sportisimo, kde na základě sdělení e-mailu na pokladně obdržíte věrnostní kartu, která je okamžitě aktivní. Následně jste zaslaným e-mailem vyzváni k provedení doregistrace na webu.
 
2. Elektronicky na webech společnosti www.oneillstore.cz, www.molo-sport.cz a www.sportisimo.cz a věrnostní kartu si následně vyzvednete na pokladně při dalším nákupu, se sdělení, že jste již zaregistrován/a na webu a přejete si vydat kartu k Vašemu účtu.
 
 
  • JAK SE MOHU PŘIHLÁSIT DO SVÉHO ÚČTU? JAK MOHU PROVÉST ZMĚNU SVÝCH ÚDAJŮ? JAK ZJISTÍM STAV SVÉHO KONTA?

Pro běžné přihlášení na Váš účet použijte weby jednotlivých sítí v sekci Přihlásit se. (E-mail a heslo; v případě, že nevíte heslo, můžete si nechat na Váš e-mail zaslat nové). Po přihlášení můžete provést změnu svých údajů, získat stav konta v Kč a přehled všech výhod.
 
 
  • REGISTROVAL JSEM SE NA WEBU, KDE ZÍSKÁM VĚRNOSTNÍ KARTU?

Věrnostní kartu získáte na jedné z našich prodejen (Sportisimo, Molosport, O'Neill či HARDSPORT) na vyžádání či při nákupu na pokladně se sdělením, že jste se již registroval na webu. Na základě Vašeho e-mailu a jedné kontrolní otázky (např. na bydliště) Vás vyhledají v databázi a okamžitě Vám k účtu vydají kartu. Každá karta je platná ve všech uvedených sítích prodejen, kde platí společný SPORTISIMO KLUB, liší se pouze vizuálem předních stran.
 
  • REGISTROVAL JSEM SE NA PRODEJNĚ, MÁM KARTU A CHCI SE DOREGISTROVAT?

Automaticky Vám byl vygenerován a zaslán e-mail pro doregistraci on-line. Pokud Vám e-mail nedorazil, můžete se také doregistrovat zadáním čísla zákazníka a čísla karty (vybraných 10 pozic 13místného EAN kódu viz nákres) na webech daných prodejních sítí. Pokud neznáte číslo zákazníka, prosím kontaktujte nás na e-mail: klub@sportisimo.cz a my Vám ho rádi sdělíme.
 
Číslo věrnostní karty
 
 
  • CO MÁM DĚLAT PŘI ZTRÁTĚ KARTY?

Pokud ztratíte věrnostní kartu KLUBU SPORTISIMO, sdělte to prosím na pokladně v kterékoliv prodejně, kde Vám starou kartu ochotně zablokují, a obdržíte okamžitě k Vašemu účtu kartu novou, která ponese veškerou  historii vašich nákupů.
 
  • MOHU POŽADOVAT ZPĚTNÉ NAČTENÍ NÁKUPŮ NA KONTO PŘED REGISTRACÍ DO KLUBU SPORTISIMO?

V rámci našeho věrnostního programu nelze zpětně načíst na Vaše konto nákupy provedené před registrací. Ve sporných případech bude rozhodnuto společností SPORTISIMO s.r.o..
 
  • MOHU POŽADOVAT ZPĚTNÉ NAČTENÍ NÁKUPŮ, KDYŽ JSEM JAKO ČLEN KLUBU NEPŘEDLOŽIL KARTU PŘI NÁKUPU?

V rámci našeho věrnostního programu nelze zpětně načíst nákupy na Vaše konto. Ve sporných případech bude rozhodnuto společností SPORTISIMO s.r.o..
 
  • ZAPOMNĚL JSEM SI DOMA KARTU, MOHU SI NECHAT NAČÍST NÁKUP NA PRODEJNĚ BEZ KARTY?

Ano, na základě identifikace dle e-mailu a jedné kontrolní otázky např. na jméno Vás obsluha vyhledá v databázi a přiřadí Vám provedený nákup i bez karty.
 
  • MOHU SI SÁM v zákaznickém profilu ZPĚTNĚ ZADAT DOKLAD OD NÁKUPU NA SVOJE KONTO?

 Zpětné načtení nákupu na Vaše konto není možné.
 
  • MOHOU BÝT MOJE OSOBNÍ ÚDAJE ZNEUŽITY?

Zpracování osobních údajů členů KLUBU SPORTISIMO je ošetřeno Smlouvou o ochraně osobních údajů, která zaručuje kromě jiného důvěrnost osobních údajů, jejich nezneužití.
 
Prohlášení o ochraně osobních údajů.

Případné další dotazy a připomínky zasílejte na e-mail: klub@sportisimo.cz
Zákaznická linka 841 111 119