Nejčastější dotazy zákazníků

Jak zjistím, zda je zboží skladem na e-shopu?

Pokud je možné produkt objednat tlačítkem "Koupit" (najdeš pod cenou produktu), znamená to, že je skladem a objednávku můžeš bez problémů provést. V případě výběru barvy nebo velikosti jsou skladem právě ty varianty, které ti jsou nabídnuty k výběru. Možnosti, které nejsou aktuálně skladem, ti vůbec nejsou nabídnuty k objednání. Pokud ti tedy jde produkt objednat, znamená to, že je skladem!

Jaké jsou ceny poštovného a balného?

Dodání zboží přepravní službou probíhá v pracovních dnech pondělí až pátek od 8:00 do 17:00 hodin.

Doručení obchodním balíkem České pošty (Balík do Ruky) nebo přepravní službou GLS - pouze v rámci ČR:

  • Česká pošta (Balík do Ruky) – poštovné a balné 79 Kč. U objednávek nad 1 500 (včetně DPH) Kč je poštovné a balné hrazeno Prodávajícím. (ZDARMA)
  • Zásilková přeprava GLS - doběrečné 30,- Kč, poštovné a balné 89,- Kč. Cena dodání je 119,- Kč. Pro objednávky nad 1 500,- Kč (včetně DPH) fakturujeme pouze cenu zboží.

    UPOZORNĚNÍ: V případě objednávky více kusů zboží nacházejících se na různých skladových lokacích společnosti Sportisimo, bude objednávka pravděpodobně vykryta několika, na sobě nezávislými dodávkami. 

 

Od jaké částky neplatím poštovné?

Poštovné za tebe uhradíme při objednávce od 1 500 Kč výše.

Lze objednané zboží vyměnit nebo vrátit?

Zboží z e-shopu můžeš na prodejně bez problémů vrátit nebo vyměnit za zboží stejné nebo vyšší ceny na prodejnách Molosport nebo Sportisimo. Výměna zboží je snadná a rychlá! Vrácení peněz je samozřejmostí.

Na jakou adresu mám zboží zaslat při vrácení nebo výměně?

Okolnosti výměny a vracení zboží upravují obchodní podmínky. Adresa centrálního skladu, na kterou balíček zašleš je: SPORTISIMO s.r.o., Žižkova 707/11, 711 00 Ostrava-Hrušov.. 

Posíláte zboží z e-shopu na Slovensko, do Maďarska nebo Rumunska?

Momentálně tuto službu pro naše zahraniční zákazníky nenabízíme. Můžeš ale využít jeden z našich fashion e-shopů, které distribuují právě do těchto zemí:

 

Lze zboží zakoupené z eshopu reklamovat na prodejně?

Zboží zakoupené z eshopu můžeš reklamovat na jakékoli prodejně Molosport nebo Sportisimo.